Mój koszyk

Mały koszyk

Szczegóły dotyczące zwrotów towarów i postępowania reklamacyjnego

Zwroty

Jeśli nie jesteś zadowolony z procesu realizacji Twojego zamówienia lub chcesz zwrócić zakupiony produkt daj nam znać. Dokładamy wszelkich starań aby proces zamówienia przebiegał sprawnie i szybko. Jeśli coś jest nie tak - napisz do nas. Twoja opinia jest dla nas cenną informacją zwrotną. Dzięki niej wiemy nad czym pracować, aby zakupy w naszym sklepie były przyjemniejsze i przyjaźniejsze. Poniżej znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zwrotów i reklamacji w naszym sklepie internetowym.

Chcę zwrócić zakupiony towar – co robić?

Przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru przesyłki bez podawania przyczyny. Jedyne co musisz zrobić to wypełnić formularz odstąpienia od umowy, który dostałeś razem z zamówieniem. Jeśli nie masz bądź zgubiłeś takowy formularz – możesz go pobrać z naszej strony internetowej. Formularz możesz złożyć pisemnie na adres: „Świat Mebli", ul. Francuska 52, 65-943 Zielona Góra, bądź elektronicznie na adres: kontakt@swiat-mebli.pl.

Ile mam czasu na zwrot towaru?

Jeśli zdecydujesz się na zwrot towaru – Twoim obowiązkiem jest nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym przesłałeś oświadczenie odstąpienia od umowy zwrócić produkt. Zwracany towar nie może być uszkodzony oraz posiadać śladów użytkowania.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty przesłania formularza odstąpienia od umowy, Świat Mebli zwróci dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostawy towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).
Świat Mebli dokonuje zwrotu środków płatności, w tym kosztów dostawy przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użyłeś Ty. Przykładowo: Jeśli zapłaciłeś za towar kartą, dostaniesz zwrot środków na rachunek bankowy.

Czy zwrot towarów jest bezpłatny?

Nie. Koszty transportu zwracanych produktów całościowo pokrywa klient. Należy pamiętać o tym, aby towar był w pełni zabezpieczony tak, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu.

Kiedy nie mogę zwrócić towaru?

Towaru nie możesz zwrócić, gdy:

  • Mebel, w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb ponad standardową ofertę; dotyczy to sytuacji, gdy konsument dokonuje wyboru dodatkowych, niestandardowych opcji wykonania Produktu, takich jak: zmiana wymiaru produktu, wybór rodzaju tkaniny z dodatkowego katalogu tkanin, wymagającego uprzedniego zamówienia tkaniny przez producenta; wybór niestandardowych nóżek, podstaw, uchwytów lub innych opcji wymagających uprzedniego zamówienia tych elementów czy opcji przez producenta,
  • Przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Reklamacje

Jeżeli zakupiona przez Ciebie rzecz ma jakąkolwiek wadę, masz prawo złożyć reklamację.

Jak złożyć reklamację?

Reklamację możesz złożyć pisemnie na adres: "Świat Mebli", ul. Francuska 52, 65-943 Zielona Góra, bądź w formie elektronicznej na adres: reklamacje@swiat-mebli.pl. W opisie reklamacji uwzględnij:

  • informację dot. reklamacji oraz okoliczności dotyczącej przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju reklamacji oraz daty wystąpienia wady,
  • żądania, jakich oczekujesz od sprzedawcy: doprowadzenie produktu do zgodności z umową sprzedaży, żądanie obniżenia ceny lub chęć odstąpienia od umowy sprzedaży,
  • swoje dane kontaktowe.

Kiedy otrzymam informację zwrotną w sprawie reklamacji?

Sklep internetowy Świat Mebli niezwłocznie ustosunkuje się do reklamacji przez Ciebie złożonej. Nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że sklep internetowy Świat Mebli uznał reklamację za zasadną.

Kto ponosi koszty wysyłki?

Wszystkie koszty związane z realizacją reklamacji są stronie sklepu internetowego. Możesz zostać poproszony o odesłanie reklamowanego produktu na adres: „Świat Mebli", ul. Francuska 52, 65-943 Zielona Góra, na koszt sklepu internetowego Świat Mebli. Jeżeli jednak nie możesz odesłać produktu ze względu na rodzaj wady, rodzaj produktu lub sposób jego zmontowania – po uzgodnieniu terminu sklep internetowy Świat Mebli zobowiązany jest do odebrania produktu z miejsca, w którym się on znajduje.

W przypadku, gdy reklamacja zostanie odrzucona -  przez sklep internetowy – koszty przesyłki zwrotnego odesłania produktu ponosi klient.