|   DARMOWA DOSTAWA przy zakupach powyżej 1499 zł   |

Mój koszyk

Mały koszyk

Pomoc

Przy stronie internetowej:

  1. Jak podzielona została oferta naszych produktów?
  2. W jaki sposób działa wyszukiwarka?
  3. Nie znalazłem mebli, których szukam.
  4. Kod rabatowy, którego próbowałem użyć, nie jest już aktywny. Co mam zrobić?

Przy realizacji zamówienia:

  1. Jak kupować meble w sklepie Świat Mebli?
  2. Jak długo trwa realizacja zamówienia?
  3. Czy konieczne jest założenie konta przy zakupie mebli?
  4. Złożyłem zamówienie, lecz chciałbym domówić jeszcze jedną rzecz. Czy muszę płacić osobno za dostawę, czy można połączyć te dwa zamówienia?
  5. Cena łóżka jest razem z materacem?
  6. Meble dostarczycie mi zmontowane, czy montaż leży po mojej stronie?
  7. Jest możliwość zmontowania przez Was zamówionych mebli?

Przy płatności:

  1. W jaki sposób mogę zapłacić za meble?
  2. Jak działa sprzedaż ratalna?
  3. Czy zamiast całości, mogę na początku zapłacić zaliczkę?

Przy transporcie:

  1. Jaka jest cena transportu mebli?
  2. W jaki sposób wysyłacie meble? Czy razem z dostawą, wnosicie meble do mieszkania?
  3. Skąd się dowiem, kiedy będzie dostawa mebli?
  4. Jest możliwy odbiór osobisty mebli?

Przy reklamacjach i zwrotach:

  1. Meble, które mi dostarczono są uszkodzone. Co w takiej sytuacji?
  2. Ile będę czekać na realizację reklamacji?
  3. Czy można zwrócić meble?

Przy stronie internetowej

Jak podzielona została oferta naszych produktów?

Naszą podstawową ofertę podzieliliśmy na poszczególne kategorie, które mają na celu ułatwić znalezienie wymarzonego produktu.

  • Typy mebli – podzieliliśmy naszą ofertę pod kątem typów mebli, którymi można urządzić dom. Teraz bez problemu znajdziesz konkretne fotele, wyczekiwane sofy, wygodne narożniki czy białe komody. Skorzystaj z tej opcji gdy nie masz upatrzonej konkretnej kolekcji.
  • Pomieszczenia – podzieliliśmy naszą ofertę pod kątem aranżacji różnych pomieszczeń w domu. Kategoria salon przeniesie Cię do świata mebli salonowych, kategoria sypialnia otworzy Ci wrota pięknych i zmysłowych mebli sypialnianych, kategoria biuro przeniesie Cię do świata funkcjonalnych rozwiązań a kategoria pokój dziecięcy pozwoli na dobranie idealnych mebli do pokoju małego brzdąca. To nie wszystko, istnieją również inne kategorie: przedpokój, kuchnia, pokój młodzieżowy oraz garderoba. Dzięki rozbudowanej ofercie każdy znajdzie to, czego szuka.
  • Producenci – nasza oferta została podzielona pod względem producentów, z którymi współpracujemy. Teraz bez problemu znajdziesz mebel producenta, którego szukasz.
  • Kolekcje mebli – podzieliliśmy naszą ofertę pod kątem konkretnych kolekcji do salonu, sypialni, jadalni i wiele innych. Teraz bez problemu znajdziesz kolekcję mebli, której szukasz.

W jaki sposób działa wyszukiwarka?

Dzięki wyszukiwarce w naszym sklepie internetowym możesz wyszukać konkretny produkt, wpisując:

  • kategorię produktu,
  • interesujący Cię zakres ceny,
  • konkretnego producenta,
  • wymiary produktu.

Oprócz tego, możesz uwzględnić „promocje” – wtedy kupisz wymarzony mebel o wiele taniej! Wyniki, które otrzymasz możesz posortować, np. cena rosnąco bądź cena malejąco, popularność produktów. Dzięki temu znajdziesz idealny dla siebie mebel!

Nie znalazłem mebli, których szukam. Co teraz?

Spokojnie. Postaraj się sprawdzić wpisywaną frazę – być może popełniłeś literówkę. Wpisz szukaną frazę jeszcze raz. Możesz także wyszukać interesujący Cię mebel po pomieszczeniu, które chcesz urządzić. Jeżeli nie udało Ci się jednak znaleźć tego, czego szukasz – skontaktuj się z naszym konsultantem.

Kod rabatowy, którego próbowałem użyć, nie jest już aktywny. Co teraz?

Promocje dostępne w naszym sklepie internetowym są ograniczone czasowo. Jednak gorąco zachęcamy do obserwowania naszej zakładki „Promocje”, gdyż znajdują się tam produkty w atrakcyjnych cenach, które są na bieżąco aktualizowane!

Przy realizacji zamówienia

Jak kupować meble w sklepie Świat Mebli?

To bardzo proste! Jeśli spodoba Ci się jakiś produkt – dodaj go do wirtualnego koszyka, a następnie wypełnij wniosek złożenia zamówienia. Zamówienia możesz złożyć również poprzez e-mail bądź telefonicznie.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Realizacja zamówienia jest zależna od producenta, którego wybierzesz. Każdy producent, z którym współpracujemy ma indywidualny czas dostawy. Jeśli chcesz sprawdzić, jak długo trwa realizacja zamówienia sprawdź terminy realizacji. Sprawdź też koniecznie kartę produktu, gdyż wiele mebli w naszym sklepie dostępnych jest od ręki, gdyż mamy je w naszym magazynie.

Czy konieczne jest założenie konta przy zakupie mebli?

Nie ma takiej konieczności! Nie musisz zakładać konta w naszym sklepie internetowym aby złożyć zamówienie. Wystarczy dodać produkt do wirtualnego koszyka i przejdź do wirtualnej kasy. Zamówienie możesz złożyć także e-mailowo oraz telefonicznie.

Złożyłem zamówienie, lecz chciałbym domówić jeszcze jedną rzecz. Czy muszę płacić osobno za dostawę, czy można połączyć te dwa zamówienia?

Jeśli chciałbyś domówić jeszcze jedną rzecz – zadzwoń lub napisz do nas. Połączymy Twoje zamówienie i nie będziesz musiał płacić za dodatkowy transport.

Cena łóżka jest razem z materacem?

Cena łóżka w naszym sklepie internetowym obejmuję tylko ramę. Wszystkie łóżka oraz materace sprzedawane są oddzielnie.

Meble dostarczycie mi zmontowane, czy montaż leży po mojej stronie?

Forma dostarczenia mebla jest zależna od producenta. W opisie każdego mebla z naszego sklepu internetowego znajdziesz informację o tym, czy meble będą dostarczone w całości, czy w osobnych paczkach. 

Jest możliwość zmontowania przez Was zamówionych mebli?

Obecnie nie prowadzimy usługi związanej z montażem mebli jednak pracujemy nad tym. Zadzwoń do nas – zobaczymy co da się zrobić.

Przy płatności

W jaki sposób mogę zapłacić za meble?

Zamówione meble możesz zapłacić korzystając z kilku sposobów, wymienionych poniżej:

  • Przelew – poprzez bankowość elektroniczną, w banku czy na poczcie. Gdy złożysz zamówienie – otrzymasz numer konta, na który należy wpłacić pieniądze. W tytule dodaj identyfikator płatności.
  • Karta płatnicza – najbardziej komfortowa forma płatności. Informację o wpłacie otrzymujemy od razu po jej dokonaniu, dlatego zdecydowanie skraca to czas realizacji zamówienia.
  • Raty – sprzedaż ratalna realizowana jest we współpracy z Santander Consumer Bankiem, więcej informacji znajdziesz w zakładce kupuj na raty.

Jak działa sprzedaż ratalna?

Jeśli chcesz dokonać zamówienia mebli z opcją zakupu na raty to wystarczy, że w koszyku wybierzesz sposób płatności: raty Santander. Zostaniesz przekierowany na stronę banku, na której wypełnisz formularz z Twoimi danymi. Bank, w przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, wyśle umowę do podpisania, którą podpiszesz w obecności kuriera lub autoryzujesz ją elektronicznie. Bank poinformuje nas kiedy zakończysz formalności, wtedy przystąpimy do realizacji zamówienia. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce kupuj na raty.

Czy zamiast całości, mogę na początku zapłacić zaliczkę?

Zamawiając meble w naszym sklepie dokonujesz zapłaty za całe zamówienie z góry. Pamiętaj, że możesz skorzystać z opcji zapłaty za pobraniem wtedy płatności dokonasz przy odbiorze mebli. Wyjątkiem są meble, które są zamawiane pod indywidualne, Twoje preferencje, wtedy będziemy wymagać 100% przedpłaty. Jeżeli chcesz zapłacić za meble w części przy zamówieniu a resztę przy odbiorze – daj nam znać. Przygotujemy odpowiednie dokumenty, potwierdzające Twoją wpłatę.

Przy transporcie

Jaka jest cena transportu mebli?

Wszystkie informacje na temat dostawy znajdziesz w zakładce dostawa.

Skąd się dowiem, kiedy będzie dostawa mebli?

Informację o terminie realizacji zobaczysz na karcie produktu, termin zostanie też przedstawiony w wiadomości e-mail. Poinformujemy Cię także, jeśli z przyczyn od nas niezależnych producent zmieni termin. Ustalimy wtedy wspólnie czy nowy termin jest dla Ciebie odpowiedni.

Jest możliwy odbiór osobisty mebli?

Oczywiście, możesz odebrać meble osobiście – wtedy nie płacisz żadnej kwoty za transport. Odbierz meble w naszym sklepie stacjonarnym w Zielonej Górze, przy ul. Francuskiej 52. Daj nam wcześniej znać, że chcesz odebrać zamówienie w konkretnym dniu. Przygotujemy wtedy towar do wydania i wydanie odbędzie się szybciej.

Przy reklamacjach i zwrotach

Meble, które mi dostarczono są uszkodzone. Co w takiej sytuacji?

Jeżeli meble, które Ci dostarczyliśmy przyszły uszkodzone – natychmiast skontaktuj się z naszym konsultantem w celu wymiany uszkodzonych elementów. Dział reklamacji po otrzymaniu zgłoszenia w szybkim czasie rozpocznie jego realizację. Wszystkie meble w naszym sklepie internetowym objęte są 24 miesięczną gwarancją.

Ile będę czekać na realizację reklamacji?

W terminie do 14 dni od zgłoszenia dostaniesz od nas informację, czy Twoja reklamacja została przyjęta do realizacji. W przypadku braku takiej informacji reklamacja automatycznie zostaje uznana za zasadną. Staramy się o to, aby składane reklamacje były rozpatrywane jak najszybciej. Usuwanie usterek w naszym sklepie bądź wysyłanie nowego elementu zwykle trwa od 7 do 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia, choć w przypadku mebli o dużym gabarycie może potrwać dłużej.

Czy można zwrócić meble?

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli kiedy kupujący jest osobą fizyczną oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Od dnia 1 stycznia 2021 r. prawo to dotyczy również umów zawartych od tego dnia przez klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Zwracany towar należy dokładnie i bezpiecznie zapakować oraz odesłać nam we własnym zakresie. Koszt transportu zwracanego towaru pokrywa klient.